22 Jan 2012

have a great rest of your weekend!



curling up
lounging around
sipping on something warm and tasty
or making art
meeting friends
taking photos
cooking
whatever

i think that after an idle morning, i'll go shopping.
wanna shop for some stuff to wear, one or two magazines
and maybe even a moleskine that so far i have never allowed
myself to splurge on.

then, i'll go meet up with some friends to go soak ourselves in hot water.
there are so many great spas here in budapest, but i hardly ever go.

i also have plans for a little bit of cleaning and work. :)

***
milyen jó is egy hétvégi napon
összegömbölyödni,
lézengeni,
meleg italt kortyolgatni,
vagy esetleg kreatívkodni,
barátokkal találkozni, 
fotózni,
főzni,
meg efféle...

némi délelőtti lustálkodás után én azt hiszem,
most elmegyek egy kicsit ruha után vadászni a zarába,
ezen kívül szeretnék valami újságot is beszerezni
és esetleg még egy moleskine-t is, amit egészen eddig
még soha nem engedtem meg magamnak. :P
de persze, lehet, hogy most is elnapolom. :D

aztán délután fürdőbe megyünk. a széchenyibe.
én nem vagyok nagy fürdőzős, de az egyik barátom
komoly munkávan végül rábeszélt. remélem, jó lesz 

ezen kívül némi takarítás és munka is van még mára tervezve.

további szép hétvégét nektek!

(pic from a henkel mir wool laundry detergent ad, from ibeleieveinadv, found through bibop
i'm afraid everybody knows this pic already, but i bumped into it only now.)

11 comments:

  1. Thank you Agnes, i hope you have a nice rest of the weekend too!! Nice photo by the way haha :)
    -Victor xx

    http://digitalogphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. This is the first time I see this pic, so weird and funny!!
    As sunday is ending, I wish a great week!! xoxo

    ReplyDelete
  3. Thank you all, Victor, Florence and Paola!

    Have a great week!

    xoxo
    agnes
    :)

    ReplyDelete
  4. tipp: a Formában már kedvezményesek a 2012-es moleskin naptárak... :)

    ReplyDelete
  5. oh my god, this is exactly what i feel like doing!

    if only i could.... :(

    ReplyDelete
  6. I've never seen this, it'a amazing!

    ReplyDelete
  7. Thank you, dear friends! I'm glad many of you haven't seen this before... :)

    Erin... someday... :)

    ReplyDelete
  8. Na és jó volt a Széchenyi? :) Én imádom, télen, sötétedés után, főleg ha hull a hó...

    ReplyDelete
  9. Igen, nagyon jó volt! Én is úgy szeretem, ha már jó sötét van, és száll a gőz... Jól kiáztunk. :D

    Még csak most voltam másodszor... előzőleg én is hóesésben, és nagyon tetszett! :)

    ReplyDelete

your comments are very welcome. i'd like to hear from you. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails